برنده معما


ღ♥ღدختری از جنس شکلات ღ♥ღ

به وبلاگ دحتروونه خوش آمدید

بچه ها چرا تلاش نکردید فقط 3 نفر معما رو جواب داد.

برنده ها:

.

.


عارفه جون

.

.

ایرینا جون

.

.

ناتالی جون


پاسخ مسابقه: مارشال دو گل در یو نا ن درگذشت



نظرات شما عزیزان:

ایرینا
ساعت23:45---9 ارديبهشت 1393
عزیزم سو ماچ رو اشتباه نوشتی اینجوریهso muchدرست بودا فقطuرو ننوشته بودی
پاسخ:وای گلم چقدر تو ایراد املایی میگیری اصلا so much *_*


ایرینا
ساعت20:22---8 ارديبهشت 1393
خیلی مسابقه و یا معمای جذابی بود
پاسخ:thankyou so moch


✗♡♫ⓘⓡⓘⓝⓐ♫♡✗
ساعت17:41---6 ارديبهشت 1393
عارفه خانووووم منم برنده شدم

ایرینا
ساعت16:20---6 ارديبهشت 1393
قربونت بازم که اسمم رو اشتباه نوشتی!اشکالی ندارهخوب حالا جایزه چی میدی؟شوخی کردم
پاسخ:ببخشید گلم الان درستش میکنم. ببخشید.3تا نظر


Äⓡέⓕέⓗ
ساعت14:52---6 ارديبهشت 1393
اووووووووووووف من برنده شدم
پاسخ:آره عسیسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:,| 14:30 |kimia|

[-Design-]